Systém spolupráce
Vstupný audit vo Vašej spoločnosti, ktorý zahŕňa:
analýzu súčasného stavu systémov riadenia
analýzu organizačných vzťahov a procesov
analýzu infraštruktúry a technologického vybavenia
analýzu dokumentov používaných v rámci spoločnosti.
Konzultácie so zástupcom spoločnosti povereným spoluprácou pri zavedení systému manažérstva podľa harmonogramu prispôsobenému jeho časovým možnostiam
Vypracovanie dokumentácie podľa požiadaviek zvolenej medzinárodnej normy a podľa právnych noriem vzťahujúcich na organizáciu. Konzultácie sú nevyhnutné pre získanie potrebných informácií o firme, aby štruktúra vypracovanej dokumentácie a jej obsah bol primeraný danej organizácii.
Metodické pokyny v oblasti implementácie požiadaviek normy do spoločnosti a konkrétne návrhy zlepšenia v oblasti riadenia záznamov a dokumentov vo firme
Vykonanie kvalifikovaného interného auditu s protokolom, ktorý je povinný pred certifikáciou spoločnosti.
Zaškolenie zamestnancov spoločnosti v oblasti novozavedeného systému riadenia a ich oboznámenie s povinnosťami so zameraním na kvalitatívnu stránku hlavných činností spoločnosti.
Osvedčenie o príprave k certifikácii, ktoré slúži v čase zavádzania systému riadenia do firmy ako dočasná náhrada certifikátu.
Pripravenosť organizácie k úspešnému absolvovaniu certifikačného auditu a získanie certifikátu u ktoréhokoľvek certifikačného orgánu.
Dĺžka trvania implementácie systému riadenia do firmy, v prípade, že je zaistená primeraná súčinnosť zo strany zákazníka, sa pohybuje v rozmedzí:
3 až 5 mesiacov u malých a stredných firiem
6 a viac u veľkých spoločností.
Udržiavanie zavedeného systému - po dohode so zákazníkom o spolupráci týkajúcej sa vykonania povinných ročných interných auditov, ktoré sú predovšetkým:
prostriedkom na odhalenie slabých stránok spoločnosti a nezhôd v procesoch riadenia hlavných činností
prostriedok odhalenia možností zlepšenia a stanovenie konkrétnych návrhov.
PRÍNOSY zavedenia manažérskych systémov
Výkon interných auditov systému manažérstva kvality (SMK)
Presná identifikácia procesov v organizácii a eliminácia neefektívnych.
Zvýšenie produktivity práce stanovením konkrétnych právomocí a zodpovedností pre každého pracovníka.
Prezentácia spoločnosti – Certifikát je doklad o tom, že organizácia je vo všetkých svojich činnostiach orientovaná na uspokojenie požiadaviek svojho zákazníka a na predchádzanie jeho očakávaní.
Zvýšenie konkurencieschopnosti organizácie hlavne vo výberových konaniach a pri získavaní verejných zákaziek, kde je certifikácia jednou zo základných podmienok účasti.
Zvýšenie spokojnosti zákazníkov
Zvýšenie exportných šancí
Úspora nákladov a lepšie nasadenie zdrojov
Zvýšená ochrana životného prostredia
Zvýšenie bezpečnosti práce a ochrana zdravia pracovníkov
Zvýšená akceptácia zo strany investorov, bánk a úradov
Zníženie dôb realizácie procesov
Minimalizácia režijných nákladov
Pripravenosť na obchodné a technické podmienky v EÚ
Kontrola dodávateľov
Väčšia dôvera zákazníkov