Ponuka služieb
-
Príprava k certifikácii systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001
Príprava k certifikácii systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001
Príprava k registrácii v Schéme pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS)
Príprava k certifikácii systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa normy ISO 45001
Príprava k certifikácii systému bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia podľa SCC (Safety Certificate Contractors) v závislosti od veľkosti spoločnosti:
- SCC * - spoločnosti s menej ako 35 zamestnancami, ktoré nepoužívajú subdodávateľov
- SCC ** - spoločnosti s viac ako 35 zamestnancami, ktorí využívajú subdodávateľov
- SCCP - spoločnosti, ktoré musia spĺňať špecifické požiadavky v petrochemickom priemyslePríprava k certifikácii systému manažérstva informačnej bezpečnosti podľa normy ISO/IEC 27001
Príprava k certifikácii systému manažérstva služieb podľa normy ISO/IEC 20000-1
Príprava k certifikácii systému manažérstva proti korupcii podľa normy ISO 37001
Príprava k certifikácii systému manažérstva súladu podľa normy ISO 37301
Príprava k certifikácii systému energetického manažérstva podľa normy ISO 50001
Príprava k certifikácii systému manažérstva bezpečnosti potravín podľa normy ISO 22000
Príprava k certifikácii správnej výrobnej praxe (GMP) v kozmetike podľa normy ISO 22716
Príprava k certifikácii systému riadenia bezpečnej prevádzky bezpilotných lietadiel (UAS) podľa normy ISO 21384-3
Implementácia požiadaviek nariadenia EP a Rady č. 2016/679 z 27.4.2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov – GDPR
Implementácia požiadaviek zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti
-
Interný audit systému manažérstva kvality
Interný audit systému manažérstva environmentu
Interný audit systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
Interný audit systému manažérstva bezpečnosti potravín
Interný audit systému manažérstva informačnej bezpečnosti
Interný audit systému manažérstva služieb
Interný audit systému manažérstva proti korupcii
Interný audit systému manažérstva súladu
Interný audit systému energetického manažérstva
Interný audit správnej výrobnej praxe
Interný audit systému riadenia ochrany osobných údajov – Súlad s GDPR
-
Externý audit systému manažérstva kvality
Externý audit systému manažérstva environmentu
Externý audit systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
Externý audit systému manažérstva bezpečnosti potravín
Externý audit systému manažérstva proti korupcii
Externý audit systému manažérstva súladu
Externý audit systému manažérstva informačnej bezpečnosti
Externý audit systému manažérstva kybernetickej bezpečnosti
Externý audit systému riadenia ochrany osobných údajov – Súlad s GDPR
Externý audit systému energetického manažérstva
Externý audit správnej výrobnej praxe
-
Priebežný dohľad nad spracovaním osobných údajov – výkon funkcie Data Protection Officer
-
Školenia v oblasti manažérskych systémov - výklad požiadaviek systémových štandardov s previazaním na ich praktickú implementáciu
Kurz interného audítora systémov manažérstva kvality
Kurz interného audítora systémov manažérstva environmentu
Kurz interného audítora systémov bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
Kurz interného audítora systémov manažérstva bezpečnosti potravín
Kurz interného audítora systémov manažérstva informačnej bezpečnosti
Kurz interného audítora systémov manažérstva služieb
Kurz interného audítora systémov manažérstva proti korupcii
Kurz interného audítora systémov manažérstva súladu
Kurz interného audítora systémov energetického manažérstva
Preškolenie interných audítorov so zameraním na zvyšovanie kompetentnosti
Kurz Data Protection Officer
Kurz Data Protection Coordinator
Školenie na ochranu osobných údajov v zmysle GDPR a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov pre zamestnancov spoločnosti oprávnených k spracúvaniu osobných údajov
Výklad právnych požiadaviek v oblasti životného prostredia
Výklad právnych požiadaviek v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
+ Príprava školiacich materiálov pre vzdelávanie Vašich zamestnancov (materiály pre e-learning, powerpoint prezentácie / skriptá pre prezenčné vzdelávanie, materiály pre inštruktáže)
Výkon školení a kurzov podľa požiadaviek klienta prezenčne alebo formou webináru.
Norma ako nutnosť
Používanie technických noriem je založené na zásade dobrovoľnosti. Môžu sa však stať záväznými v rámci zmluvno-právnych vzťahov medzi dodávateľom a odberateľom alebo ak ich dodržiavanie vyžaduje iný technický predpis.
Čo môžem pre Vás spraviť v kontexte uvedených otázok?
Potrebujete certifikát?
Váš zákazník to požaduje?
Obstarávateľ zadal požiadavku na predloženie certifikátu?
Vaša spoločnosť rastie, rastie aj počet zamestnancov a objem práce?
Strácate kontrolu nad niektorými procesmi?
Už Vám nevyhovujú staré procesy a potrebujete niektoré procesy zlepšiť?
Pokiaľ chcete priniesť systém do Vašej spoločnosti,
kontaktujte ma na
heiserova@isomanagment.sk / +421 910 959 201
Príprava na certifikáciu podľa ISO noriem pozostáva z niekoľkých krokov:
1. Rozhodnúť sa pre implementáciu potrebného alebo požadovaného štandardu
Správna implementácia štandardu umožňuje podnikom:
získať kontrolu nad procesmi
zvýšiť ovládateľnosť podniku
predchádzať chybám
zlepšiť výkonnosť
znížiť náklady
a samozrejme vyhovieť požiadavke zákazníka a zvýšiť jeho dôveru
2. Naplánovať a zahájiť proces implementácie
Zavádzanie štandardu zvládneme spoločne, budem Vás viesť celým procesom až do finále – momentu certifikácie. Na tento účel je v počiatočnej fáze potrebné vykonať vstupný audit vo Vašej spoločnosti, ktorý zahŕňa:
analýzu súčasného stavu
analýzu organizačných vzťahov a procesov
analýzu infraštruktúry
analýzu dokumentov používaných v rámci spoločnosti.
V ďalšej fáze je nutné poveriť zástupcu spoločnosti, ktorý bude pri zavádzaní štandardu súčinný v rámci konzultácií, ktoré sú nevyhnutné pre získanie potrebných informácií o spoločnosti, aby sme spoločne dokázali nastaviť procesy a vytvoriť pravidlá podľa požiadaviek zvolenej medzinárodnej normy primerané kontextu organizácie.
Mojou úlohou je vždy tiež dosiahnuť, aby zamestnanci porozumeli požiadavkám normy a presvedčiť ich o potrebe súdržnej práce, podať im metodické pokyny a konkrétne návrhy zlepšenia v oblasti riadenia procesov v spoločnosti s ohľadom na implementovaný štandard.
3. Overiť zavedený systém riadenia nezávislou certifikačnou autoritou – certifikovať.
Certifikát je doklad o tom, že organizácia splnila požiadavky štandardu a je tiež prostriedkom pre zvýšenie konkurencieschopnosti organizácie hlavne vo výberových konaniach a pri získavaní zákaziek.
4. Udržiavať a zlepšovať systém riadenia
Viem byť podporou aj naďalej pri udržiavaní zavedeného systému, najmä formou vykonávania pravidelných interných auditov, ktoré sú prostriedkom na odhalenie slabých stránok spoločnosti, nezhôd v procesoch riadenia a možností zlepšovania.
Norma je cesta, nie cieľ.
Snaha o zvýšenie prestíže spojenej so získaním certifikátu by preto mala byť sprevádzaná najmä snahou o dosiahnutie čo najlepších výsledkov v oblasti riadenia podnikových procesov, na ktoré norma určuje požiadavky.
Poďme spolupracovať
Kontaktujte ma a dohodneme sa na ďalšom postupe.
Je veľmi jednoduchý a všetko vám veľmi rada vysvetlím